Siirry sisältöön

Otenetissä käyttökatko 18.5.2026 klo 19 alkaen

Käyttökatkon aikana Otenettiin ei voi kirjautua

Otenetissä on järjestelmäpäivityksestä johtuva käyttökatko maanantaina 18.5.2026 noin klo 19-22. Käyttökatkon aikana Otenettiä ei voi käyttää. Huomioithan tämän, jos olet aikeissa käyttää Otenettiä maanantain aikana,

Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutuvaa haittaa.